Tijdens ons teamoverleg van dinsdag hebben we teruggeblikt op het afgelopen jaar. Het was even leuk om te doen en ook goed om even stil te staan bij wat er allemaal in een jaar kan gebeuren. Aan het begin van 2021 stond Anne ten Hove nog alleen aan het roer van HOVIT. Nu aan het eind van het jaar zijn we met een team van vijf. 400% groei! Dat zijn nog eens getallen 🙂

Waar we ook met trots op terugkijken is ons klanttevredenheidsonderzoek van afgelopen september. We scoorden een 4.8 van de 5 punten die er te halen waren. Daar werden wij heel blij van! Toch even trots iets van wat tevreden reacties met jullie delen:

·       “Prettige, laagdrempelige samenwerking. Ontzorgen in ICT.”
·       “Bereikbaarheid is super, kennis van zaken ook! Een toegevoegde waarde qua advisering op het gebied van ICT.”
·       “Directe communicatie, snelle analyses”

Was er dan niemand met een verbeterpunt of ontevredenheid? Nou, één iemand gaf aan zeer ontevreden te zijn. O, nee! Met zweet op het voorhoofd is deze klant gebeld, want wat hebben wij over het hoofd gezien? Het bleek gelukkig om een vergissing te gaan. De klant wilde juist zeer tevreden invullen. Klant blij en wij ook weer blij!

We kijken uit naar wat 2022 ons gaat brengen. Er staan al een aantal mooie projecten en nieuwe ontwikkelingen op ons te wachten maar we laten ons ook verrassen met wat op ons pad komt.

Maar eerst gaan we deze twee laatste weken nog even knallen om een dataconversie afgerond te krijgen! Wij maken de zorg graag blij met IT.